מצעי לשבור את הקרח, מצעי אנה ואלזה!

האחיות אנה ואלזה זכו לעוד 2 שמות מקצועיים וכל שם בו אנקוב – ידעו הילדים והוריהם שמדובר באחיות הכובשות.

מצעי אנה ואלזה, "לשבור את הקרח" או בעצם "פרוזן"- הנה אני מתחילה

סיפור ההצלחה המסחרר של אנה ואלזה התחיל בשנת 2013  .

"פרוזן" הוא סרט פנטזיה מוזיקלית שנערך בהנפשה ממוחשבת ע" אולפני ההנפשה של וולט דיסני, הסרט נכתב ע"י  ג'ניפר לי, בויים ע"י   ג'ניפר לי וכריס באק  והופק על ידי פיטר דל וצ'ו.

הסרט פרוזן הפך להצלחה מסחררת, עם הכנסות של מעל 1.2 מיליארד דולר.

הסרט פרוזן דורג כסרט הרווחי והמצליח ביותר לשנת 2013.

כשבתי הייתה בת  5,  אני באופן אישי בזבזתי מאות שקלים בהזמנת הסרט  ב VOD אבל השקט והשמחה ששררו בבית, לא נאמדו בכסף,

הילדה הייתה יושבת מול הטלוויזייה מהופנטת!!! (כבר נגיע לנושא שלשמו התכנסנו – מצעי אנה ואלזה, או מצעי לשבור את הקרח…)

נכון לדצמבר 2019 הסרט היה במקום ה-15 ברשימת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים,  בנוסף הוא היה מדורג במקום הראשון ברשימת סרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים, עד שהסרט "מלך האריות" תפס את מקומו בשנת 2019.

הסרט זכה גם להצלחה ביקורתית עצומה. הסרט היה מועמד ל-138 פרסים וזכה ב-54 מתוכם גם לשני פרסי אוסקר, לשיר הטוב ביותר ולסרט המונפש הטוב ביותר.

מאז 2013 בהקרנת הסרט אנה ואלזה לא יורדות מהכותרות, האחיות הכי סלב  כמו קים וקלואי קארדיישין .

אנה ואלזה הן  אחיות, נסיכות מממלכת ארנדל.

אלזה היא האחות הבכורה, צבע עורה לבן כשלג, שערה בלונדיני ארוך והיא בעלת כוחות קסם מולדים המאפשרים לה באמצעות ידייה ליצור שלג וקרח.

אנה האחות הקטנה, הצעירה, האמיצה, הלבבית והאופטימית שנמשים ושיער ג'ינגי פרוע מעטרים את פניה.

בתחילת הסרט אנה ואלזה משחקות בשלג שאלזה יצרה בתוך הטירה, השתיים נהנות ומכייפות ובונות איש שלג הנקרא אולף.

במהלך המשחק אלזה פוגעת בטעות בראשה של אנה ואנה מתעלפת ומאבדת הכרתה, אלזה המבוהלת קוראת להוריה שמגיעים בריצה, מרימים את אנה על הידיים וממהרים ליער, שם הם פוגשים את פאבי זקן הטרולים שמרפא את אנה, מוחק את זיכרונה ומשכיח ממנה את שארע.

הוא מעדכן את ההורים ואת אלזה שכוחותיה יתחזקו ויתעצמו.

לאור הבשורה ההורים של אנה ואלזה מחליטים להסתיר את אלזה עד שתלמד לשלוט בכוחותיה.

הם מחליטים להפריד בין אנה ואלזה ובנוסף סוגרים את שערי הטירה, אין נכנס ואין יוצא.

המלך מביא לאלזה כפפות ומחנך אותה לחסום את כוחותיה.

אנה מתגעגעת לאלזה ולזמן האיכות  שלהן ביחד, היא עומדת ליד דלת חדרה של אלזה, מבקשת לשחק איתה, היא שרה לה שירים, אבל אלזה ממשיכה להסתגר, למרות הגעגוע, הצער  והכאב,  אלזה מבקשת מאנה שתניח לה ותעזוב אותה בשקט.

אחרי 10 שנים, המלך והמלכה, הוריהן של אנה ואלזה יוצאים להפלגה וספינתם טובעת, אנה ואלזה נשארות יתומות, לבדן בטירה הגדולה, בודדות ועצובות.

3 שנים אחרי האירוע הנורא בה מאבדות אנה ואלזה את הוריהן , אלזה מגיעה לגיל  בו צריך להכתירה למלכת ארנדל.

לכבוד היום הגדול, שערי הטירה נפתחים לתושבי ארנדל ולאורחים שמגיעים להכתרה …..

זה היה יום בלתי נשכח בממלכת ארנדל שכל ילד, ילדה והורה שצפה בסרט "פרוזן" או בשמו הנוסף "לשבור את הקרח" יודע את השתלשלות הדברים.

רק אכתוב שהחיים עד אותו יום ומאותו יום השתנו לחלוטין.

הצלחת הסרט "לשבור את הקרח" או "פרוזן" היא הצלחה בקנה מידה מסחרר.

האחיות הפכו לברנד מסחרי מטורף.

אני כבעלת העסק מצעים ונהנים וכאמא, לא זוכרת הצלחה כזו מסחררת של דמות אנמצייה. הילדים שלכם אולי עדיין אינם כלל מודעים לנושא זה, (או שכן) אך ללא ספק – הדרך הכי כיפית לפנק את הקטנטנים והקטנטנות היא קניית מצעים לילדים כמו גם מצעים ממותגים לילדים – היות וזה משרה עליהם תחושה נוחה יותר ככל והדבר נוגע ל"דירבון" להכנס למיטה כשהזמן הזה ביום מגיע.

כך נכנסו אל שורותינו מצעי לשבור את הקרח – למעשה מצעי אנה ואלזה מ-"לשבור את הקרח"

מאז יציאת הסרט, אני מקבלת על בסיס יומיי טלפונים ופניות בשאלה "האם יש לכם מצעים של "אנה ואלזה"? האם יש לכם מצעים של פרוזן? האם יש לכם מצעים של לשבור את הקרח? כל לקוח קורא לאחיות בשם אחר, אך כמעט כולם מעוניינים במצעי לשבור את הקרח, או למעשה במצעים של אנה ואלזה.כשבתי עברה למיטת יחיד, סט המצעים הראשון שעיטר את מיטתה היה סט מצעי אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח" והילדה הייתה בעננים! מושא הערצתה נמצאות קרובות אליה.

לאור הצלחת הסרט "פרוזן"  החלו לייצר לא רק מצעי אנה ואלזה, כי אם גם ספרי קריאה, חוברות צביעה, מחברות, ילקוטים, קלמרים, עפרונות, פיג'מות, חליפות גן וכמובן גם מצעים של "לשבור את הקרח".

לנו  ב"מצעים ונהנים" יש מצעים ממותגים לילדים כמו כן, מצעים  של אנה ואלזה (מצעים של לשבור את הקרח, מצעי פרוזן)  למיטת יחיד ומצעי אנה ואלזה  למיטה וחצי.

אז אם אתם קטנטנים או מתבגרים או מבוגרים שישנים עם סט המורכב מחמישה חלקים  ורוצים גם אתם את מצעי אנה ואלזה – תוכלו לרכוש אותם באתר.

אנו ב"מצעים ונהנים" נשמח להתאים לכם את המצעים  הטובים  ביותר בדגם  העכשווי ביותר, וכאמור, מצעי לשבור את הקרח  הם לא פחות מלהיט אצלנו בחנות – לא משנה בני כמה אתם.

נערוך שינויים במידת הצורך בכדי להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר שתואם את מיטת ילדכם, מיטתכם, במידה,   באיכות ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

תוך תשומת לב מקסימלית לכל אחד ואחת  מכם.

כי אצלנו ב"מצעים ונהנים" תשומת הלב ניתנת במלואה לכל לקוח ולקוחה, ההתייחסות והחשיבות לרצינותכם קודמת עבורנו  לכל! כך שלא משנה אם תהיו מעוניינים במצעי לשבור את הקרח, או במצעים ממותגים לילדים אחרים הקיימים ברשותינו – דעו כי הגעתם למקום הנכון!

אצלנו אתם לא עוד לקוח. הלקוחות ב"מצעים ונהנים" זוכים ליחס אישי ולא נטמעים במערכת ענק, יעידו על כך אלפי לקוחותינו לאורך השנים.

נכון שבעידן האינטרנט והטכנולוגיה  מונעים יצירת קשר אישי, אבל אנחנו פה לשירותכם ולמענכם תמיד, במרחק שיחת טלפון, או פנייה בהודעה .

מצעים ונהנים www.sadin.co.il    1599-56-2000