סיפור ההצלחה של דנה בקניית מצעים – מצעים דמוי במבוק

 

רוב תושבי הרחוב מכירים את דנה, 37 – נשואה ואם לשניים מכפר יונה. דנה היא מורה  במקצועה, כך שאת רוב שנת 2020 בילתה מאחורי מתקן הנייד והפלאש, תוך נסיונות חוזרים ונשנים לשמור על תלמידי כיתתה מאוזנים וקשובים.

אחד הדברים שדנה הכי נהנית לעשות בזמנה הפנוי וללא קשר לתקופת הקורונה שעוברת עלינו – הינו קניית מצעים וטקסטיל לבית.

 

"לפני 7.5 שנים נפתחה לה חנות קטנה ומטריפה ברמת השרון, ברחוב ביאליק 45 בכיכר אוסישקין, כיכר העירייה.

חנות בוטיק בשם 'מצעים ונהנים' , עכשיו , בהתחלה שנתקלתי בחנות הזאת, אמרתי לעצמי 'אני ברמת השרון, בטוח יקר פה!' אבל נכנסתי. נכנסתי והופתעתי ממש לטובה גם מהמגוון של המצעים שיש בחנות הזו , גם מהאיכות (כי בסוף קניתי לי כמובן מצעי דמוי במבוק , וגם מצעי סאטן) אבל בעיקר נותרתי חסרת מילים לאור חוויית השירות המושלמת לה זכיתי עם היכנסי לחנות" – מספרת דנה.

 

"כאשר פגשתי בפרצופה המחויך והסימפטי של רינת; ממש איך שנכנסתי הרגשתי! הרגשתי את החום, את הנכונות לעזור, הרגשתי האזנה לצרכים שלי וקבלת מענה שהרגיש לי אישי, התחושות שרינת העבירה בי היו משפחתיות וסופר חמות..וכולה באתי לקנות מצעים דמוי במבוק ועוד כמה סטים של מצעים לילדים, כן?"

 

 

על קניית מצעים ועל מצעים דמוי במבוק

בעבור חלקים נכבדים באוכלוסיה די במסע קצר ופשוט לקניית מצעים – ובכך הכל תם , אך מבחינתה של דנה – יש משהו מאוד מאוד מיוחד, בחנות "מצעים ונהנים" וברינת בעלת העסק; "תחושות של אהבה ואנרגיה חמה וטובה – זה מה שיש שם!" – משתפת אותנו דנה.

"להפתעתי הרבה, לא רק שהמחירים היו מאוד אטרקטיביים,  אלא כל המוצרים שקניתי במצעים ונהנים מאז ועד היום – פשוט אף פעם לא אכזבו! אמיתי! מצעי סאטן, זה מצעי סאטן; מצעי ג'רסי זה מצעי ג'רסי, אבל הכוכב האמיתי של החנות הקטנה והמטריפה הזו ברמת השרון שעונה לשם 'מצעים ונהנים' הוא מצעים דמוי במבוק" – ממשיכה דנה לשתף. "המצעי דמוי במבוק האלה, זה מרגיש כאילו הם מצעי במבוק אמיתיים! אני אומרת לכם, אני לא יודעת איך הם עושים את זה במפעל, אך מצעי הדמוי במבוק שקניתי במצעים ונהנים בעלי מגע משכר חושים שאני מבטיחה לכם שעליתי בשעת שינה מאז שרכשתי שני זוגות של אותם מצעים דמוי במבוק"

 

מילה בנוגע למחיר של מצעים דמוי במבוק

מחירם הסופר אטרקטיבי אינו חלילה – סממן לאיכות ירודה. נהפוך הוא! מלאכת-המחשבת שמאחורי יצירתם של מצעים דמויי-במבוק טומנת בחובה תחושה של הבד האורגינלי.

"מודה שאני אחת שרגילה לשלם המון כסף על מצעים, בעיקר ברשתות הגדולות והמוכרות, הדבר הראשון שאמרתי לרינת,

נוווווו אז מה הקאצ', נווו … את חייבת להגיד לי מה הקאצ'!

איך יתכן שהמגע שלו כל כך נעים, כל כך אמיתי כמו הסיב האורגינל והמחיר כל כך אטרקטיבי??"

רינת מסבירה שאין קאטצ' , גם לא "קונץ פטנט"אחר במשוואה הזו אשר כוללת – לרווחת קהל הלקוחות של 'מצעים ונהנים' , מחירים מצוינים, בדים איכותיים , כמו גם היכולת האנושית לדעת בדיוק עם אלו ספקים לעבוד.

אז מיותר לציין שמאז ועד היום, דנה הינה לקוחה נאמנה אשר פעם בכמה זמן מגיעה ל'מצעים ונהנים' ברמת השרון לשם קניית מצעים – עם דגש מאוד חם לעניין מצעי במבוק או מצעי דמוי במבוק (כי זה מרגיש אותו הדבר), ואם יש דבר אחד בטוח, אז הוא שכל באי ובאות החנות כמו גם הרוכשים והרוכשות באתר תמיד ייזכו ליחס חם, שירותי ומכווין מרינת ומהצוות המקצועי.