נפלאות ההפרדה – סט מצעים 5 חלקים.

במהלך השנים שמעתי אינסוף משפטים בגין הסט המורכב מחמישה חלקים (סט מצעים חמישה חלקים).

משפטים כגון:

"לא מסוגלת להירדם שבעלי מושך לי את השמיכה",  "לי קר ולו חם" ומשפטים הפוכים כמו:

"ברגע שאישתי תרצה שמיכה נפרדת זו עילה לפרידה", "אני הכי אוהבת להתכרבל באותה השמיכה"

ועוד מגוון של הגיגים, מונחים ותיאורים בדבר הרגלי השינה של כל לקוח ולקוח.

לבסוף כולנו נוטים לבחור את הטוב ביותר עבורינו ועבור האהובים והאהובות שלנו.

אצלנו באופן אישי , מהרגע שאני ובעלי איחדנו כוחות דאגתי להפריד שמיכות, לא מסוגלת לחלוק את אותה השמיכה! מתקשה להירדם  כשהשמיכה משותפת.

פעם ניתן  היה לחשוב שרק מבוגרים או דתיים  מפרידים שמיכות אבל יותר ויותר לקוחות בכל הגילאים  והמגזרים בוחרים לעצמם לישון עם שמיכות נפרדות, עם סט המורכב מ 5 חלקים.

ומהו למעשה סט מצעים 5 חלקים?!!.

סט מצעים חמישה חלקים מורכב מסדין זוגי, זוג ציפיות לכר  ו-2 ציפות יחיד המיועדות  ל 2 שמיכות יחיד נפרדות.

סט המצעים 5 חלקים מגיע עם סדין זוגי שגודלו 160X200, אצלנו ב"מצעים ונהנים" ניתן לערוך שינויים גם בגודל הסדין בסט המובנה, לסדין קטן יותר או גדול יותר.

ישנם לקוחות יצירתיים המבקשים סט המורכב מחמישה חלקים, אבל  שלכל אחד מבני הזוג ציפה וציפית בהדפס שונה –  ואני זורמת עם רצון הלקוח ו"בונה" לו סט ע"פ בחירתו או בחירתה.

איך אומרים; מצעים 5 חלקים , או מצעים חמישה חלקים? לא משנה איך תגידו זאת, אצלנו ב"מצעים ונהנים" תמצאו מנעד רחב של מצעים 5 חלקים!

לנו  ב"מצעים ונהנים" יש מבחר מצעים חמישה חלקים, במגוון של הדפסים, מצעי 5 חלקים ללא הדפס בבדים חלקים , מצעי 5 חלקים במבחר של מרקמים, מצעי 5 חלקים מ 100% כותנה, מצעי חמישה חלקים מכותנת ג'רזי, מצעי חמישה  מכותנה סאטן, מצעי 5חלקים מפלאנל, מצעי חמישה חלקים מבדיי דמוי במבוק.

אז אם ישנים עם סט המורכב מחמישה חלקים אצלנו תמצאו את מבוקשיכם, יותר מכך לנו במצעים ונהנים יש גם מבחר מצעיי 5 חלקים עם הדפסים ממותגים, כגון: מצעי 5 חלקים של מיקי מאוס, מצעי חמישה חלקים בהדפס של במבי, מצעי 5 חלקים של בוב ספוג, למעשה מצעי 5 חלקים מכל מותג הקיים אצלנו.

אנו ב"מצעים ונהנים" נשמח להתאים לכם את המצעים  הטובים  ביותר בדגם  העכשווי ביותר.

נערוך שינויים במידת הצורך בכדי להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר שתואם את מיטת ילדכם, מיטתכם, במידה,   באיכות ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

תוך תשומת לב מקסימלית לכל אחד ואחת  מכם.

כי אצלנו ב"מצעים ונהנים" תשומת הלב לכל לקוח, ההתייחסות והחשיבות לרצינותכם קודמת עבורנו  לכל.

אצלנו אתם לא עוד לקוח, הלקוחות ב"מצעים ונהנים" זוכים ליחס אישי ולא נטמעים במערכת ענק, יעידו על כך אלפיי לקוחותינו לאורך השנים.

נכון שבעידן האינטרנט והטכנולוגיה  מונעים יצירת קשר אישי, אבל אנחנו פה לשירותכם ולמענכם תמיד, במרחק שיחת טלפון, או פנייה בהודעה .

מצעים ונהנים www.sadin.co.il    1599-56-2000