מצעי צבי הנינג'ה

ישנן תוכניות טלוויזיה  שזכורות לי עוד מהיותי ילדה קטנה.

שלוש ארבע חמש וחצי, הבית של פיסטוק, מרקו המחפש בלי סוף את אמא שלו, הדרדסים, נילס הולגרסון, פרפר נחמד, דבי וגבי עם מקל הקסמים   וכמובן את צבי הנינג'ה.
לפני שנמשיך לשורות הבאות, חשוב שנגיד שאחד מסוגי המוצרים שאני הכי אוהבת הינו מצעים ממותגים לילדים. אחד הדברים הכי כיפיים בלמיין חבילות חדשות וצבעוניות של מצעים ממותגים לילדים, הוא שעצם הפעולה מביאה איתה הרבה זכרונות ילדות או אהבה וערגה לימים ההם – עניין שמוצא הרבה ביטוי בדרך בה אני מגדלת את ילדיי כיום – כאמא.

בהיותי ילדה היה רק ערוץ טלוויזיה  אחד, לאחר מכן התווסף לו הערוץ השני, מבחר התוכניות היה מצומצם והתוכנית "צבי הנינגה"  הייתה התוכנית האהובה עליי ועל אחי (מי ידע שיום יבוא ואמכור להמונים מצעי צבי הנינג'ה).

להבדיל מתקופת ילדותי- בה יכולתי רק לחלום על מצעים של צבי הנינג'ה, בעידן הנוכחי המבחר עצום; יש שפע של תוכניות, סדרות, ערוצים, אינטרנט ומשחקים ולמרות זאת,  ארבעת הצבים עדיין מככבים ומרתקים.

הם כיכבו בקרב ילדיי ומאמינה שימשיכו בהצלחה לדורות הבאים.

קבוצת הצבים,  נוצרה על ידי הכותב קווין איסטמן והמאייר פיטר ליירד והופיעה לראשונה בחוברות  קומיקס במאי 1984.

סדרת חוברות הקומיקס הובילה ליצירתו של זיכיון הכולל סדרות אנימציה, סרטי קולנוע ומשחקי מחשב.

היות ואי אפשר לדבר על מצעי צבי הנינג'ה בלי לדבר על התפקידים שלהם – קבלו פירוט:

צבי הנינג'ה הם ארבעה צבים מוטאנטים שנוצרו על ידי תערובת של נוזלים כימיים בדיונים הנקראים מוטאגן. שמותיהם של ארבעת הצבים הראשונים הוענקו להם על ידי המאסטר שלהם, ספלינטר, אשר קרא להם על שם אנשי האשכולות האיטלקיים האהובים עליו מתקופת הרנסאנס: צב הנינגה לאונרדו דה וינצ'י, צב הנינגה מיכלאנג'לו, צב הנינגה  דונטלו וצב הנינגה רפאל.

לכל צב יחוד משלו:

  • לאונרדו דה וינצ'י – הוא המנהיג, הרציני בחבורה והתלמיד המצטיין של המאסטר בחבורה.  הוא עונד את הבנדנה הכחולה ונשקו הוא שתי חרבות קטאנה או בשם הנוסף נינג'אטו, היה ללאונרדו  פחד גבהים עד שספלינטר עזר לו להתגבר עליו. כינויו הוא ליאו.
  • רפאל הוא הצב העצבני, חם המזג, שאוהב להתבודד, הקשוח מבין האחים. הוא עונד את הבנדנה האדומה, נשקו הוא שני פגיונות סאי, הוא מדבר במבטא רובע ברוקלין, יש לו הומור מיוחד, הומור ציני, למרות זאת הוא נאמן לאחיו הצבים ולסנסיי ספלינטר, הכינוי שלו הוא ראף.
  • דונטלו-  הוא הצב החכם שבחבורה, הוא מהנדס, גאון במחשבים, במדעים ובטכנולוגיה. הוא עונד את הבנדנה הסגולה. הוא ממציא כל מיני מכשירים מיוחדים לאחיו שעוזרים להם להלחם ולהתגונן מול אויביהם, נשקו הוא מטה  עץ חדש. כינויו הוא דוני או דון.
  • מיכאלאנג'לו הוא הצב הקטן מבין האחים, הוא הליצן בחבורה, עושה צחוקים מכל דבר, הוא חובב מושבע של משחקי וידיאו, קומיקס ופיצה. הוא מוכשר ובעל הדמיון הפרוע והגדול ביותר. הוא עונד את הבנדנה הכתומה, כלי הנשק שלו הוא  נונצ'קו, כינויו הוא מייקי.

צבי הנינג'ה הם מומחים באמנויות לחימה מזרחיות וביחד נלחמים בכוחות הרשע , בפושעים מרושעים ובפולשים חוצנים שבראשם עומד שרדר.

ביתם ממוקם בתעלות הביוב במנהטן ניו-יורק שם הם מתחבאים ומתבודדים מפני העולם החיצון.

לאור הצלחת הסדרה  "צבי הנינגה"  והצלחת חוברות הקומיקס של צבי הנינגה, החלו לייצר גם, ספרי קריאה, חוברות צביעה, מחברות, ילקוטים, קלמרים, עפרונות, פיג'מות, חליפות גן וכמובן גם מצעים של צבי הנינג'ה!

אז איך בעצם משיגים מצעים ממותגים לילדים ומצעי צבי הנינג'ה הכי בקלות?

לנו  ב"מצעים ונהנים" יש מצעים ממותגים לילדים כמו כן, מצעים  של צבי הנינג'ה למיטת יחיד ומצעי צבי הנינגה למיטה וחצי.

אז אם אתם קטנטנים או מתבגרים או מבוגרים שישנים עם סט המורכב מחמישה חלקים  ורוצים שהצבים יעטרו את מיטתכם אצלנו תמצאו את מבוקשכם.

אנו ב"מצעים ונהנים" נשמח להתאים לכם את המצעים  הטובים  ביותר בדגם  העכשווי ביותר, וכאמור, מצעי צבי הנינג'ה הם לא פחות מלהיט אצלנו בחנות – לא משנה בני כמה אתם.

נערוך שינויים במידת הצורך בכדי להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר שתואם את מיטת ילדכם, מיטתכם, במידה,   באיכות ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

תוך תשומת לב מקסימלית לכל אחד ואחת  מכם.

כי אצלנו ב"מצעים ונהנים" תשומת הלב ניתנת במלואה לכל לקוח ולקוחה, ההתייחסות והחשיבות לרצינותכם קודמת עבורנו  לכל.

אצלנו אתם לא עוד לקוח, הלקוחות ב"מצעים ונהנים" זוכים ליחס אישי ולא נטמעים במערכת ענק, יעידו על כך אלפיי לקוחותינו לאורך השנים.

נכון שבעידן האינטרנט והטכנולוגיה  מונעים יצירת קשר אישי, אבל אנחנו פה לשירותכם ולמענכם תמיד, במרחק שיחת טלפון, או פנייה בהודעה .

מצעים ונהנים www.sadin.co.il    1599-56-2000